Hjemmeside og markedsføring til Termex

Opgaven

Termex er en finsk virksomhed og er en af Europas mest erfarne producenter af celluloseisolering. Virksomheden havde et ønske om en national strategi i forbindelse med deres indtræden i Danmark, hvor fokus var at få langt flere kunder ind via nettet. Oprindeligt lød opgaven på at lave en ny hjemmeside samt at markedsføre virksomheden på Google.

Dette løste vi for kunden

Med vores store kendskab til byggebranchen og vores database på mere end 33.000 håndværkere præsenterede vi både en digital strategi og et komplet partnerkoncept for Termex. Løsningen er således blevet udvidet til at indeholde udarbejdelse af ny hjemmeside, SEO, Google Adwords, opsætning og markedsføring p Facebook – og ikke mindst et partnerkoncept, hvor alle nye områdepartnere får en markedsføringspakke bestående af profil på Vihepo.dk, partnersite, adgang til Facebook. Samtidig står Huset360 for udsendelse af min. 12 årlige nyhedsbreve til hele byggebranchen i Danmark.

×